15.04.2012

Ziariştii copy-paste şi relaţiile publice

Am auzit des din partea scriitorilor de comunicate de presă o replică despre ziarişti cel puţin ciudată: “A publicat comunicatul exact aşa cum l-am scris. Măcar a scris ce am vrut!”. Am păţit-o şi eu, doar că nu m-am bucurat prea tare: comunicatul de presă a apărut cuvânt cu cuvânt în ziar; alteori textul trimis a fost publicat… sub semnătura mea, de parcă aş lucra acolo.

 

Iar într-un caz de care prefer să îmi amintesc mai greu, articolul se încheia cu “pentru detalii suplimentare” şi numărul meu de telefon mobil.

 

Faptul că relaţiile publice ar beneficia de pe urma unei prese mai puţin săritoare cu CTRL+V-ul şi mai puţin îngăduitoare în relaţia cu companiile pare o contradicţie în termeni. În fond, nu mai bine ne bucurăm că ziaristul a preluat cuvânt cu cuvânt comunicatul de presă la care am lucrat atâta vreme? Nu avem expunere mai mare dacă avem relaţii perfecte cu ziarişti care înghit pe nemestecate subiectele servite?

 

Citeşte mai departe pe www.pr-romania.roAndrei Aronet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube