5.01.2017

Walking Month 2016 – Adevăr și provocare

Adevărul e că ne-am dorit foarte mult să comunicăm ediția din acest an a campaniei „Walking Month” așa că ne-am bucurat foarte tare când Bet Fair Development România ne-a ales să fim alături de ei. Provocarea a fost ca într-o singură ediție să dublăm numărul de participanți și să reușim să strângem banii necesari pentru recuperarea copiilor de la Grădinița Malteză din Cluj. Și am reușit, mulțumită unei campanii dezvoltate 80% prin PR online și media relations, cu un pic de suport outdoor pe care îl datorăm exclusiv partenerilor și BTL cu susținerea prietenilor.

La final, bilanțul ne-a arătat că am reușit să convingem 1444 de clujeni ca pentru o lună să-și lase acasă mașinile acasă și să umble. Fiecare pas din cei 480 de milioane făcuți de participanți a însemnat un mediu mai curat și o nouă șansă pentru copii. S-au donat peste 132 de mii de lei, fie prin taxe de participare în concurs, fie donații individuale, ceea ce înseamnă că toate costurile cu terapia pe un an pentru 17 copii cu probleme locomotorii sunt acoperite.

Adevărul e că abia așteptăm ediția din 2017! Provocarea va fi ca și noi să ne depășim propriile recorduri (de coverage, awerness, participanți, dar și pași făcuți de colegii din agenție pentru că, recunoaștem, aici nu prea ne-am descurcat). steps-alb1


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube