17.10.2012

Un taxi pe nume PR, vă rog!

Andrei Aroneț, PR manager la PR & More, se întreabă, într-un articol publicat de portalul PR România, de ce comunicarea de calitate lipsește cu desăvârșire din domeniul taximetriei. Iar răspunsul vine dintr-o zonă care ține de esența PR-ului: comunicarea dintre agenție și client, alături de valorile adevărate ale unei companii.

 

„De ce în 20 de ani am putut face publicitate şi PR pentru producători de detergenţi, chimicale, betoane, ţevi, baterii, suc cu aromă de iasomie, mobilă şi feţe de masă cu iepuraşi, dar nimeni nu a spus ceva remarcabil despre taximetrie?

 

În industria publicităţii, s-ar spune că lipseşte un unique selling proposition. Nicio firmă de taximetrie nu şi-a ales un atribut unic pe care să îl promoveze până la capăt. Mulţi fac greşeala de a ne spune că sunt rapizi, ceea ce nu e o idee bună: traficul e același pentru toți. Nu am văzut însă o firmă de taximetrie care să aleagă ceva original. Avem cei mai curaţi şoferi. Cei mai civilizaţi. Şoferii noştri ascultă doar rock clasic. Toţi şoferii noştri ştiu limba engleză.”

 

Citește articolul integral pe PR Romania


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube