15.11.2012

Un concept inedit pentru promovarea turismului de sezon, realizat de PR & MORE

PR & MORE a realizat conceptul și strategia de promovare a portofoliului de oferte de toamnă-iarnă ale agenției Filadelfia Turism. Noul concept este o invitație lansată turiștilor de a descoperi „fața” nevăzută a destinațiilor de vacanță, esența unor culturi străine, idee ce a fost transpusă prin sloganul „O iarnă trăită altfel”, accentul fiind pus pe factorul uman și dinamismul graficii.

 

Pe lângă realizarea design-ului tuturor materialelor de promovare: cataloage, broșuri, brandingul standurilor companiei de la cele mai importante târguri de turism din țară, PR & MORE s-a ocupat și de promovarea online a noului concept de sezon, dar și a evenimentelor de profil la care Filadelfia Turism a participat.  

 

De asemenea, agenția s-a implicat pe partea de BTL, gândind o serie de acțiuni menite să crească vizibilitatea agenției în rândul publicului. 

 

Parte a grupului bistrițean Filadelfia Group, agenția Filadelfia Turism este prezentă pe piață din 2006, având o rețea de 32 de birouri la nivel național. PR & MORE gestionează pentru grupul Filadelfia campaniile de media relations, PR online, CSR, comunicare internă și de criză.


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube