20.09.2012

Steelcase, forța din spatele campaniei „100 de vise pentru Cluj”

 

„Salut, Cluj, suntem Steelcase” – cu acest mesaj, proiectul online „100 de vise pentru Cluj” și-a dezvăluit secretele, după o campanie de teasing de o lună. Simultan, zeci de jurnaliști au descoperit în cadrul unei conferință de presă compania Steelcase, care a deschis la Cluj al treilea său Centru de Servicii Globale.

 

Agenția PR & More a propus  Steelcase campania „100 de vise pentru Cluj” ca mod de a marca deschiderea oficială de la Cluj. Campania reflectă spiritul celebrării la nivel internațional a 100 de ani de existență a Steelcase, este o ocazie pentru ca Steelcase să afle mai multe despre comunitatea din care face parte de acum și, în același timp, oferă un beneficiu clujenilor prin cristalizarea unui dialog despre dezvoltarea orașului.

 

Timp de o lună, PR & More a realizat peste 100 de interviuri, în care liderii comunității și clujeni de rând își dezvăluiau visele pentru oraș. Acestea au fost postate online, unde au fost urmărite de mii de persoane și distribuite prin intermediul rețelelor sociale. Subiectul a fost de asemenea reflectat în media (presă scrisă, audiovizual și online), asigurând o bază solidă de comunicare pentru evenimentul de inaugurare.


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube