25.02.2013

Despre cum nu comunică multinaţionalele. Şi alţi demoni

Pentru potenţialii investitori străini, România a devenit un soi de Mecca. Aici poţi găsi oameni calificaţi care să-ţi dezvolte business-ul la un preţ decent, poţi beneficia de facilităţi fiscale, pâine cu sare şi multe reverenţe pentru simplul statut de angajator, fără să ţi se impună condiţiile care, în orice stat cu ataşament faţă de comunitate, sunt o obligaţie firească – aceea de a susţine oameni, proiecte, iniţiative importante pentru mediul în care ai ales să intri.

 

De la Nokia încoace, aproape fiecare companie nou-intrată pe piaţa din Cluj a fost anunţată cu surle şi trâmbiţe de autorităţile locale, insistând pe numărul viitorilor angajaţi şi pe potenţialul de expansiune sau de atragere a noilor investitori, după care… linişte totală. Fără să-şi fi creat o relaţie cu presa şi comunitatea, o bună parte din multinaţionale uită sau evită chiar de la început să se folosească de ceea ce, în definitiv, este garantul dezvoltării lor pe termen lung – comunicarea. Jurnaliştii, pe de altă parte, sunt mai mult decât interesaţi de activitatea giganţilor care susţin economia locală, şi nu pentru că abia aşteaptă să prindă vreun scandal, ci pentru că vor să-şi facă meseria.

 

Citiți mai multe pe www.pr-romania.ro. Patricia Fedorenco


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube