28.05.2012

Ce face și ce nu face PR-ul. Articol pentru părinții noștri

Părinţii mei m-au întrebat de câteva ori ce fac eu de fapt la serviciu, ce lucrez şi cu ce folos. Colegii mei au primit acasă aceleaşi întrebări. Cred că lor, părinţilor noştri pentru care “piariştii” sînt călugări catolici, le datorăm o explicaţie.

 

“Relaţiile publice reprezintă un proces de comunicare strategică, ce construieşte relaţii reciproc avantajoase între organizaţii şi publicurile lor” – aceasta este definiţia PR-ului conform Public Relations Society of America (PRSA), adoptată chiar luna trecută. Mai multe despre această definiţie şi cum s-a ajuns la ea puteţi citi tot aici, într-un material semnat de Aurelian Horja.

 

Fireşte, la auzul acestei definiţii părinţii noştri vor da din cap împăciuitori şi… vor rămâne la fel de nelămuriţi. Să încercăm altfel.

 

Citește mai departe pe www.pr-romania.roRaluca Crisan

 

 

 

 

 

 

 

 


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube