1.05.2011

Adio criză, adio PR?

Se pare că am ieşit din criză. Nu o spun eu, o spun FMI-ul şi guvernul Boc. Că o fi adevărat sau nu, nu vreau să comentez, însă am observat un lucru: mulţi au redescoperit PR-ul în momentele de cumpănă sau criză, chiar dacă el exista încă de la începuturile civilizaţiei şi îi aştepta cuminte, în colţişorul lui, pe cei dornici să comunice şi să relaţioneze. Odată cu începuturile crizei, companiile au apelat din ce în ce mai des la PR, şi aceasta din lipsa unor bugete generoase de marketing sau pentru că au înţeles că advertising-ul nu este capabil să rezolve/gestioneze situaţiile de faliment, identitatea ştirbită sau comunicarea mai puţin plăcută (concedieri) cu angajaţii (altfel spus comunicarea internă). Astfel, campaniile de advertising au fost puse în stand-by sau provocate la mai multă creativitate datorită bugetului extrem de mic. În acest context, PR-ul a fost dintr-o dată soluţia departamentelor de marketing. Unele pentru că au fost constrânse, datorită bugetelor tăiate, să apeleze la un instrument de promovare mai eficient – dialogul – iar altele pentru că au înţeles că puţină creativitate şi strategie în comunicare poate să-ţi promoveze produsele sau serviciile, ba chiar să-ţi salveze compania de la faliment.


Citeşte mai departe pe www.pr-romania.ro

Adrian Gog


Proud member of IPRN

IPRN
RO  |   EN  |   DE
PR & MORE pe Facebook PR & MORE pe Twitter PR & MORE pe YouTube